torek, 19. januar 2010

Polet s Sedla Škarje

Že dalj časa sem imel namen poleteti ob severni steni Planjave.Vsi vrhovi imajo svoja pobočja za varni štart obrnjena proti jugu ,zato sem razmišljal,kako bi izvedel štart,da bi lahko preletel greben in se zapeljal na severno stran .Ko gledaš Ojstrico in Planjavo z Logarske doline ,se ti zdi ,da je to ena sama vertikala,vendar še zdaleč ni tako.

To mi je dokazal gorski vodnik Marjan Kregar,kateri me je pokazal pot do sedla Škarje.






Pot sva začela na razpotju,v Logarski dolini,nato pa nadaljevala proti Klemenči jami.Od tu naprej pa pod severno steno Ojstrice do sedla Škarje.Vetrovne razmere so sicer odstopale od napovedane splošne napovedi,tako da sem imel veter s strani in še v sunkih do 12m/s.





Na sedlu sem izbral idealen teren za postavitev padala , Marjan mi ga je samo pridržal za lažjo pripravo na štart. Ko so sunki malo popustili,sem stekel po pobočju in poletel mimo mogočnih sten.Let je trajal 16 minut,pristal pa sem v Logarski dolini.





















Še video posnetek mojega leta.




Ni komentarjev:

Objavite komentar