sobota, 16. januar 2010

Veliki Draški vrh

Že zelo dolgo vztraja ta megla v dolini in razmišljal sem ,kam bi se podal ,da bi zagledal vsaj malo sonca.Na primorskem je bila napovedana burja,leteti se ne bi dalo,zato sem pregledal karto vetrov na WRF strani .Za vzhodne Julijce je kar dobro kazalo,nekaj SV vetra, a ne preveč.Hitro smo se "hribovci" poklicali po telefonu in odločitev je padla:Pokljuka ,nato pa se bomo sproti odločili za vrh.Ob 7h smo krenili čez Rudno polje proti Viševniku.Upali smo, da se bo na smučišču že pokazalo modro nebo,vendar to se ni zgodilo.Pred leti sem že letel z Draškega vrha, zato sem se spomnil da je na okoli 1700m neka ravnina z imenom Jezerca ,ki bi nam omogočila varen pristanek.Napotili smo se proti Velikemu Draškemu vrhu.Prišli smo do Jezerc in videti je bilo, da se megla malo pretrga,pa zopet prekrije.Nič,bomo videli, kako bo, smo dejali in nadaljevali proti Studorskemu prevalu,ki pa je bil že zunaj megle.Odprli so se čudoviti pogledi na Viševnik,Ablanco,Mali Draški vrh in spodaj morje megle.Srečali smo zelo veliko turnih smučarjev ,ki so hiteli proti vrhu. Vršni del poti smo lažje premagovali,ker se nam ni toliko udiralo.Na robu pod vrhom se nam je prikazal naš očak v polni lepoti.Še nekaj metrov je sledilo in prispeli smo na vrh.Veter se je ujemal z napovedjo.Pihal je šibak SV-V veter.Tudi megla se je včasih spustila do Jezerc ,no malo jo je pa še ostalo.Let se mi je zdel eden najlepših do sedaj ,čeprav je bil zelo kratek.










Ni komentarjev:

Objavite komentar