nedelja, 24. januar 2010

Polet z Velikega vrha (Veža)



Za nedeljo je bila napoved vetra zopet ugodna za let z gora.Samo megla se
je zadrževala dokaj visoko -na 1500m .Planina Podvežak se nahaja na 1550m in sklepal sem,da se bo dalo pristajati na travniku pred kočo.Moja predvidevanja so se na srečo uresničila,kajti po dobri uri hoje, kjer sva pustila avto,se je planina prikazala iz megle. Pot sva nadaljevala po uhojeni poti za smer Korošica.Nekje na sredini se odcepi pot na Veliki vrh,toda gazi ni bilo narejene.Treba je bilo gaziti do kolen, včasih pa tudi malce čez.V mislih sem imel krplje,ki pa sem jih namerno pustil v avtomobilu.Nikoli več,sem si rekel.Po uri in pol sva prigazila do vznožja grape,malo popila in zagrizla v strmino.Težki nahrbtniki so naju potiskali globlje v sneg,toda vedela sva, da nama nazaj ne bo treba gaziti.Na grebenu se je odprl pogled na Ojstrico in Krofičko,Planjavo,Škarje,v ozadju pa je iz megle gledal Kalški greben.Po štirih urah hoje od avta,sva prispela na vrh.Na vrhu je pihal severo- zahodni veter 3-6m/s ravno prav za bolj položen štart. Razprostrla sva padala in odletela proti planini Podvežak.Let je trajal 10min.





1 komentar: